X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití nebudou některé jeho funkce funkční (poskytovaní služeb, relevantní reklama, analýza navštěvnosti). Pokud nesouhlasíte klikněte ZDE (zobrazí se prázdná stránka).

Menu
košík
0
kategorie

Nejčastější dotazy během letní sezóny

01. 06. 2017, 09:25

Kdy si mám objednat zboží, aby mi přišlo včas?

  Z několikaleté zkušenosti Vám můžeme doporučit, abyste si objednali jídla vždy s dostatečným předstihem. Nejlepší je vytvořit objednávku alespoň 7 pracovních dnů před požadovaným termínem doručení. V této situaci budeme mít dostatek času celou zásilku připravit a v pořádku poslat. Vy naopak budete moct být klidní, že máte spoustu času na doručení balíku.

Nestíhám, potřebuji to rychle!

  V této situaci zachovejte klid. Našim cílem je vždycky zaslat zboží co nejdříve. Pokud potřebujete zboží doručit co nejdříve, doporučujeme nechat si zboží zaslat na dobírku nebo zaplatit on-line. Nebudeme muset čekat na to, až se peníze za objednávku dostanou na náš bankovní účet. Do poznámky u objednávky nechte zprávu, do jakého termínu potřebujete zboží doručit. V případě, že nebudeme schopni doručit zboží do této doby, tak vás kontaktujeme a společně vymyslíme způsob, jak vám zboží doručit. Prosíme Vás vždycky o maximální vstřícnost, denně řešíme několik desítek objednávek.

Nejsem z Brna a chci si nakoupit zboží v kamenné prodejně.

Za této situace máte hned několik možnosti, jak si pořídit naše jídla. Stačí v seznamu prodejen najít nejbližší prodejnu s našimi produkty. Na našem webu podívat se můžete podívat na  seznam, který najdete na levé liště.

Nikde nevidím Svíčkovou na smetaně! Vy ji už nenabízíte?

  Přestože odesíláme zboží ze skladových zásob, občas se může stát, že je poptávka vyšší, než jsou naše skladové zásoby. Proto se může stát, že je dočasně zboží nedostupné k objednání. Jednotlivé zboží může být nedostupné v řádu několika dnů, než ho navaříme a bude k dispozici na skladě. Prosíme o trpělivost a pochopení. V sortimentu nabízíme více jak 80 položek. Pevně věříme, že i když není možné si objednat vašeho favorita, tak si vyberete jiné dobroty.

Chci informace o objednávce. Kam mám napsat nebo zavolat?

  Nejrychlejší způsob vyřízení dotazů k objednávce je ten, že zavoláte na naše kontaktní telefoní číso: +420 602 790 431
Využít můžete i elektronickou poštu: h.hotovec@seznam.cz

Komentáře

Diskuze je prázdná.
váš email:
jméno:
text: