Menu
košík
0
    Nákupní košík je prázdný.

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od prodejce, dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení bude přijato pouze kompletní zboží s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u prodejce. Reklamaci je možné uplatnit e-mailem nebo telefonicky a to na adrese: 
    Jan Hotovec Expres Menu Brno, Luční 1, Moravany u Brna, PSČ 664 48
    tel.č.: +420 602 790 431
    e-mail: objednavky@jidlosnadno.cz, h.hotovec@seznam.cz

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

  • použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen,
  • nesprávným skladováním výrobku,
  • běžným používáním výrobku (skryté vady),
  • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
  • doručovatelem

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u prodejce. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje prodejce o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu prodejce: Jan Hotovec Expres Menu Brno, Luční 1, Moravany u Brna, PSČ 664 48 nebo fotodokumentaci vady na email, s detailem data expirace a šarže produktu.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Prodejce je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Prodejce si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v tomto reklamačním řádu.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
    • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, bez porušení ochranných pečetí nebo nálepek pokud na zboží jsou. Musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
    • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
    • Částky za zboží budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.

Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 15.4.2009.
  • Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
     

Uplatnění reklamace poškozené zásilky

Naše výrobky jsou doručovány prostřednictvím služeb České pošty, InTime, DPD, Uloženka a Slovenská pošta a Zásilkovna. Někdy se však stane, že se balík během transportu poškodí. V tomto případě máte právo zboží reklamovat! Během reklamace je potřeba dodržet několik podmínek.

Kontrola zboží při převzetí

Nejjednodušším způsobem kontroly doručované zásilky je překontrolování balíku během převzetí. Doporučujeme podívat se i na obsah balíku, zda nejsou poškozena jednotlivá jídla. Dejte si však pozor na otevírání balíku např. nožem, abyste nepoškodili obsah zásilky.

Celý balík nebo jenom část je poškozená

Pokud je poškozený celý balík odmítněte převzít zásilku, uplatněte reklamaci u dopravce a informuje nás o tomto problému. Pokud je poškozená jenom část zásilky (zbytek je v pořádku), reklamujte jenom poškozené výrobky, za které vám podle dokladu bude vydána příslušná finanční kompenzace nebo realizována vyměna zboží. Reklamaci podléhá jakkoliv poškozené zboží.

Zjistili jste poškození po převzetí zásilky

Zjistili jste poškození až doma, když jste rozbalili balík? Nic není ztraceno! Poškozené zboží můžete reklamovat u příslušného dopravce nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Stejně jako v předchozím případě, budou poškozené výrobky reklamovány a částka za ně vrácena nebo budou produkty vyměněny. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, vám bude opět vrácen k užívání. Nejrychlejší je když nás o tomto stavu budete informovat a my budeme reklamaci urugovat.

! POZOR !

Reklamace způsobene dopravou nebo dopravcem je nutné podat vždy nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Později podané reklamace, nemusejí být uznány.

X

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím