Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.
Luční 367/1, 664 48 Moravany u Brna, Česká republika
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
Povinnost překontrolování zboží
Uplatnění reklamace
Zboží lze reklamovat, jestliže
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:
Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u prodejce. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
Postup reklamace
Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu
Závěrečná ustanovení
Uplatnění reklamace poškozené zásilky
Naše výrobky jsou doručovány prostřednictvím služeb České pošty, WE|DO, DPD, Uloženka a Slovenská pošta a Zásilkovna. Někdy se však stane, že se balík během transportu poškodí. V tomto případě máte právo zboží reklamovat! Během reklamace je potřeba dodržet několik podmínek.
Kontrola zboží při převzetí
Nejjednodušším způsobem kontroly doručované zásilky je překontrolování balíku během převzetí. Doporučujeme podívat se i na obsah balíku, zda nejsou poškozena jednotlivá jídla. Dejte si však pozor na otevírání balíku např. nožem, abyste nepoškodili obsah zásilky.
Celý balík nebo jenom část je poškozená
Pokud je poškozený celý balík odmítněte převzít zásilku, uplatněte reklamaci u dopravce a informuje nás o tomto problému. Pokud je poškozená jenom část zásilky (zbytek je v pořádku), reklamujte jenom poškozené výrobky, za které vám podle dokladu bude vydána příslušná finanční kompenzace nebo realizována vyměna zboží. Reklamaci podléhá jakkoliv poškozené zboží.
Zjistili jste poškození po převzetí zásilky
Zjistili jste poškození až doma, když jste rozbalili balík? Nic není ztraceno! Poškozené zboží můžete reklamovat u příslušného dopravce nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Stejně jako v předchozím případě, budou poškozené výrobky reklamovány a částka za ně vrácena nebo budou produkty vyměněny. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, vám bude opět vrácen k užívání. Informaci o reklamaci zároveň zašlete na náš email objednavky@jidlosnadno.cz..
! POZOR !
Reklamace způsobene dopravou nebo dopravcem je nutné podat vždy nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Později podané reklamace, nemusejí být uznány.
+ Siroky sortiment skladem
+ A hlavne fakt rychle dodani s odeslanim behem vikendu.
+ spolehlivost, rychlost, nabídka
+ Rychlé vyřízení objednávky
Nakoupila jsem výjimečně, ale nenakoupila jsem poprvé. Určitě si zase něco vyberu.
+ Unikátnost produktů Expres Menu
Vysoký kouřový bod Ghee má prokázaný vysoký kouřový bod (250°C), proto se nepřepaluje ani při vysokých teplotách. Během zahřívání ...
Číst celéVyzkoušejte naši sezóní novinku! K dokonalosti vyladěná dýnová polévka s kokosovým mlékem Vás ohromí! Dýňový ...
Číst celéSnídaně na sladko? Lahodná svačina? Nebo jen pohodová večeře po výborné svíčkové na oběd? To vše zvládnou naše nové kaše! Jsou ...
Číst celéVychutnat si misku vydatné polévky už vážně nemůže být jednodušší! Nově je pro vás balíme do praktického jednoporcového sáčku, ...
Číst celé
Jan Hotovec - EXPRES MENU
Luční 367/1,
664 48 Moravany u Brna,
Česká republika
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.