Menu
košík
0
    Nákupní košík je prázdný.

Na výběr máte z následujících způsobů plateb a doručení:

1. Platba bankovním převodem

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Na základě tohoto potvrzení provedete platbu bankovním převodem na účet u Komerční banky č. 41347641/0100 (číslo účtu je také uvedeno na potvrzení Vaší objednávky). Variabilní symbol je uveden v e-mailu s potvrzením objednávky). Varianilní symbol je nutný k identifikaci Vaší platby! Zboží je odesláno ihned po obdržení příslušné částky na náš účet.
Cena: 0 Kč vč. DPH

3. Platba kartou online

Ihned po dokončení objednávky se spustí oline platební brána b-payment. Pomocí ní můžete Vaši objednávku zaplatit online ihned po dokončení. Tato metoda platby umožnuje nejrychlejší zpracovaní objednávky. Platba je totiž zpracována téměř okamžitě. Platba je navíc i velmi pohodlná a na rozdíl od platby převodem nemusíte vyplňovat žádné variabilní symboli ani čísla účtu. Pokud nebude platba z jakéhokoliv důvodu uskutečněna obdržíte informace k platbě převodem e-mailem. Viz předchozí platba - platba bankovním převodem.
Cena: 0 Kč vč. DPH

4. Platba dobírkou

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při převzetí od přepravce na Vámi zvolené adrese nebo pobočce, kterou jste uvedli na Vaší objednávce.
Cena: Uvedena v tabulce níže.

5. Platba hotově

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při jejím vyzvednutí na našem výdejním místě.
Cena: 0 Kč vč. DPH

6. Osobní odběr na naší provozovně

Pro osobní odběr vyberte způsob dopravy osobní odběr. Zboží si vyzvednete osobně. Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při převzetí na naší provozovně v Moravanech u Brna. Zboží si můžete vyzvednout po telefonické domluvě minimálně den předemZde je mapa a kontakt na nás 
Cena: 0 Kč vč. DPH

7. Balík

Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. K ceně balíku bude připočtena cena za Vámi zvolený způsob platby. Balík bude odeslán na Vámi zvolenou adresu, kterou jste uvedli ve Vaší objednávce, případně na výdejní pobočku dané služby. V naší nabídce jsou tyto přepravní možnosti: Česká pošta - balík do ruky, Česká pošta - balík na pobočku, Dodání na provozovnu(pouze pro obchodní partnery, cena dle dohody), InTime (WE|DO) Kurýr, Uloženka (WE|DO), Zásilkovna, Slovenská pošta.

Cena: Uvedena v tabulce níže.
Ceny za jednotlivé druhy dopravy a platby se liší dle váhy balíku. Někteří dopravci příjímají jen určité rozmezí vah balíků, například Zásilkovna nepřevezme balíky těžší než 20 Kg. E-shop toto zohledňuje, a proto se nemusí všechny dopravy zobrazit. Vždy e-shop nabídne pouze realizovatelné možnosti dopravy a platby. Všechny možnosti jsou uvedeny v tabulce níže.

* Vyšší váha než maximální váha dovolená dopravcem

V případě vyšší váhy objednávky než je maximální váha nabízená dopravcem je nutné rozdělit objednávku do více balíků. V takovém případě e-shop automaticky spočítá kolik bude balíku (na základě váhy) potřeba a dle jejich počtu zvolí cenu dopravy jako násobek ceny základního balíku. Nejste tedy omezeni maximální váhou stanovenou dopravcem.

7. Balík - Ekonomická doprava

Tato doprava nabízí nejnižší cenu za doručení balíků. Dopravce u tohoto typu dopravy je vždy vybrán s ohledem na co nejnižší cenu a náklady s ohledem na parametry objednávky. Pro získání dopravy či balíku zdarma záleží na celkové ceně objednaného zboží v případě maolobchodního prodeje a dle váhy v případě velkoobchodního prodeje. Zdarma lze získat vždy 1 balík na objednávku. Základní podmínky:

- Maloobchod  - Balík zdarma při objednávce s cenou nad 2 500 Kč včetně DPH.
- Velkoobchod
- Balík zdarma při objednávce s váhou v rozmezí 20,0 až 28,5 Kg. Při nedodržení velkoobchodního balení nemusí být nárok na balík zdarma uznán. Tato doprava je určena pro mimobrněkské partnery.

Nebo individuálně, dle dohody například, při Vážném zájmu o velkoobchodní odběr či při navázání spolupráce.

Pokud váha objednávky přesáhne 28,5 Kg, musí být expedovana ve více balících. A tyto další balíky budou zpoplatněny dle tabulky níže.

8. Přehled cen doprav vzhledem k váze

ČR Výdejní místa Balík do ruky Pro velkoobchodní partnery
 

Dopravce:

Osobní odběr Zásilkovna Uloženka Balík na  poštu Zásilkovna DOMŮ Česká pošta InTime WE|DO Ekonomický balík  Ekonomický balík VO

Dodání na provozovu

Váha

Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Váha Cena vč. DPH Cena vč. DPH
do 2 Kg

Zdarma

Libovolné množství

59 69 125 99 145 99

Zdarma nad 2500 Kč

(do 28.5 Kg
pak 130 Kč za každý další balík)*

do 12 Kg

X

Při větší dojezdové vzdálenosti může být účtován příplatek.

do 5 Kg 89 do 24 Kg 90
do 10 Kg 139 99
 
do 27 Kg Zdarma
do 15 Kg 135 180* 190* 139* do 56 Kg 1 Zdarma + 1 balík 130*
do 20 Kg 278* 278*
do 30 Kg 417* 135* 417* do 84 Kg 1 Zdarma + 2 balíky 260*

Dobírka:

0 65 65 65 65 65 65 65 65   0
SK Výdejní místa Balík do ruky
doprava Zásilkovna Uloženka

balík na poštu a balíkoBOX

Slovenská pošta
Váha Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH Cena vč. DPH
do 2 Kg 99 140 150 165
do 5 Kg
do 10 Kg 180*
do 20 Kg 370* 170 180* 230*
do 30 Kg 540* 340*

Dobírka:

100 100 100 100
* více výše

Další informace k doručení Českou poštou:

Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba balíku na České poště je POUZE 7 dní !
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 110,- Kč v případě úhrady předem na účet nebo 170,- Kč v případě dobírky.

Převzetí zboží prostřednictvím České pošty:

Po obdržení zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od České pošty zboží vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci u České pošty dle Poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku, kupující reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci.

Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží podle FAKTURY, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.

Další informace k doručení kurýrní službou IN TIME (WE|DO):

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba InTime zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail). Pokud vás kurýr nezastihne ani druhý den, tak bude zboží uskladněno v depu IN TIME po dobu 5 pracovních dnů, během kterých můžete kontaktovat kurýra a domluvit nové doručení.

Převzetí zboží prostřednictvím služby IN TIME (WE|DO):

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci. Informaci zašlete na náš email h.hotovec@seznam.cz nebo na telefon +420 602 790 431.

Další informace k doručení kurýrní službou DPD:

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba DPD Private zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail). Pokud vás kurýr nezastihne ani druhý den, tak bude zboží uskladněno v depu DPD po dobu 5 pracovních dnů, během kterých můžete kontaktovat kurýra a domluvit nové doručení.

Převzetí zboží prostřednictvím služby DPD:

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že do dvou dnů od doručení zboží zjistíte poškození zásilky, máte právo podat reklamaci. Informaci zašlete na náš email h.hotovec@seznam.cz nebo na telefon +420 602 790 431.

Další informace k doručení kurýrní službou Zásilkovna:

Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Přepravní služba Zásilkovna zajišťuje dodání zásilek po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno do 2-3 dnů od expedice z našeho skladu. V den doručování obdržíte SMS a e-mail. V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka doručena opakovaně následující pracovní den, na udanou dodací adresu. O druhém dodání budete informováni elektornicky (SMS a e-mail).

X

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím