Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK (0 EUR)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek

Přihlásit k odběru

>

 

Prodejny
nejprodávanější produkty
Španělský ptáček
145,00 CZK (5.58 EUR)
Svíčková na smetaně
149,00 CZK (5.73 EUR)
nejnovější produkty
Dršťková polévka
70,00 CZK (2.69 EUR)
Rýžový nákyp se švestkami
95,00 CZK (3.65 EUR)

Jak reklamovat?

 
Uplatnění reklamace poškozené zásilky
 

  Naše výrobky jsou doručovány prostřednictvím služeb České pošty, InTime, DPD, Uloženka a Slovenská pošta a Zásilkovna. Někdy se však stane, že se balík během transportu poškodí. V tomto případě máte právo zboží reklamovat! Během reklamace je potřeba dodržet několik podmínek.

 

Kontrola zboží při převzetí

  Nejjednodušším způsobem kontroly doručované zásilky je překontrolování balíku během převzetí. Doporučujeme podívat se i na obsah balíku, zda nejsou poškozena jednotlivá jídla. Dejte si však pozor na otevírání balíku např. nožem, abyste nepoškodili obsah zásilky.

 

Celý balík nebo jenom část je poškozená

  Pokud je poškozený celý balík odmítněte převzít zásilku, uplatněte reklamaci u dopravce a informuje nás o tomto problému. Pokud je poškozená jenom část zásilky (zbytek je v pořádku), reklamujte jenom poškozené výrobky, za které vám podle dokladu bude vydána příslušná finanční kompenzace nebo realizována vyměna zboží. Reklamaci podléhá jakkoliv poškozené zboží.

 

Zjistili jste poškození po převzetí zásilky

  Zjistili jste poškození až doma, když jste rozbalili balík? Nic není ztraceno! Poškozené zboží můžete reklamovat u příslušného dopravce nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Stejně jako v předchozím případě, budou poškozené výrobky reklamovány a částka za ně vrácena nebo budou produkty vyměněny. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, vám bude opět vrácen k užívání. Nejrychlejší je když nás o tomto stavu budete informovat a my budeme reklamaci urugovat.

 

! POZOR !

Reklamace způsobene dopravou nebo dopravcem je nutné podat vždy nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Později podané reklamace (způsobené dopravcem nebo dopravou), nemusejí být uznány.