Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK (0 EUR)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek

Přihlásit k odběru

>

 

Prodejny
nejprodávanější produkty
Španělský ptáček
145,00 CZK (5.58 EUR)
Svíčková na smetaně
149,00 CZK (5.73 EUR)
nejnovější produkty
Dršťková polévka
70,00 CZK (2.69 EUR)
Rýžový nákyp se švestkami
95,00 CZK (3.65 EUR)

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodejcem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
  • Provozovatel internetového obchodu www.jidlosnadno.cz si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.
  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle Občanského zákoníku ve znění platném od 1.1.2014.

Objednávání zboží

  • Zboží lze objednávat prioritně elektronickou objednávkou pomocí internetových stránek www.expresmenu.cz - nákupního košíku, dále popř. emailem.
  • Každá taková objednávka musí obsahovat:
    • kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, e-mail, telefonický kontakt)
    • způsob platby za zboží a způsob dopravy
    • objednávané zboží určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi (velikost balení atd.).
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné (potvrzeno zasláním e-mailu zákaznákovi o přijetí objednávky), není vyžadováno žádné další dodatečné potvrzení objednávky.
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky,  

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 2 hodin od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo e-mailem a uvést ID objednávky.
  • ID objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím e-mailu bezprostředně po vytvoření objednávky.
  • Prodejce si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některém z uvedených kontaktů.
    • se podstatně změnila cena zboží, popř. objednané zboží není dlouhodobě dostupné
    • zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky. 

Odstoupení od kupní smlouvy 

  • Zákazník má právo dstoupit od kupní smlouvy do 14 (kalendářních) dnů, počítáno ode dne převzetí objednávky od prodejce nebo dopravce, bez udání důvodů.
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat prodejce (EXPRES MENU, Jan Hotovec; tel.: +420 602 790 431; e-mail: h.hotovec@seznam.cz) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  • Prodejce musí vrátit spotřebiteli finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení. Může je však zadržet do doby, kdy spotřebitel doručí zboží zpět nebo prokáže jeho odeslání.
  • Zákazník má právo na vrácení nákladů za dopravné v nejlevnější nabízené variantě dopravy obchodníka (osobní odběr se nezahrnuje).
  • Zboží nesmí být zasláno zpět formou dobírky, ale jako obyčejný balík na náklady kupujícího, případně osobně dodáno. Kupující je povinen o svém úmyslu vrátit zboží prodávajícího předem informovat. Zboží bude prodávajícím - po předchozí dohodě s kupujícím a po doručení takového zboží obyčejným balíkem na adresu prodávajícího - přijato. Zboží musí být vráceno v původním nepoškozeném obalu a s kopii dokladu o koupi. Zboží nebude přijato pokud bude kupujícím zasláno na dobírku. Po přijetí zboží prodávajícím bude kupujícímu vrácena cena zboží bankovním převodem nebo v hotovosti, dle přání kupujícího, a to do 7 pracovních dnů ode dne přijetí zboží.

Platba za objednané zboží

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží a dopravné (poštovné) způsobem zvoleným v objednávce zboží.
  • Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané zboží, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka.
  • Další způsoby platby zboží jsou dobírka (platba při převzetí od přepravní společnosti) a platba v hotovosti při osobním převzetí od prodejce.

Doručení zboží

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p. , Uloženky, InTime, DPD, Zásilkovny a Slovenské pošty (dále jen doručovatel).
  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné dle cen přepravného v sekci Dodací podmínky
  • Objednávka jsou expedovány nejvýše 2 dny po obdržení objednávky. Dodací doba zavisí na zvoleném doručovateli a typu platby.
  • Prodejce nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován prodejcem prostřednictvím informačního e-mailu na kontakt uvedený v objednávce.

Záruční doba

  • Všechny výrobky mají na obale vyznačenou dobu spotřeby, tj. lhůty, do níž je potřeba výrobky spotřebovat. V rámci této doby má zákazník právo uplatnit reklamační řízení na výrobky za stanovených pravidel.

Reklamace zboží

  • Kupující je povinen reklamovat zboží řádně a včas, tedy bez zbytečného odkladu po výskytu vady.
  • Zákazník má právo reklamovat zboží do konce lhůty doby použitelnosti (doba spotřeby), která je vyznačena na obalu výrobku. Nepodal-li spotřebitel reklamaci včas (v reklamační - záruční době) nemá nárok na kladné vyřízení reklamace.
  • Reklamaci nelze uplatnit v případě, kdy vada nastala v důsledku nesprávného použití či skladování zboží kupujícím nebo v případech, kdy kupující provedl na věci svévolné změny nebo úpravy. Prodávající neodpovídá ani za vady zboží způsobené vyšší mocí, jako jsou živelné pohromy a podobně.
  • Po obdržení zboží prostřednictvím doručovací služby je kupující povinen zboží zkontrolovat. V případě, že při převzetí od doručovatele vykazuje poškození (poškozený transportní obal nebo obsah balíku), kupující zboží nepřevezme a uplatní reklamaci a informuje bez odkladu prodávajícího. Jestliže je poškozená pouze část obsahu balíku (v případě doručení pomocí České pošty), kupující na místě reklamuje pouze poškozené výrobky, za které dostane finanční kompenzaci podle cen uvedených v přiložené faktuře.
  • Pokud zákazník zjistí poškození až doma, může uplatnit reklamaci na příslušné poště, nejpozději však do dvou dnů od data převzetí zásilky, kde bude reklamovat celý balík. Na pobočce České pošty bude podle faktury oceněno poškozené zboží, sepsána reklamace a následně budou zákazníkovi vráceny peníze za reklamované zboží. Zbytek zboží, pokud to bude jeho stav zboží umožňovat, bude opět vrácen k užívání.
  • Na pozdější reklamace způsobené přepravou nelze brát zřetel.
  • V případě pozdějšího zjištění vady na výrobku, který je však stále v lhůtě použitelnosti (záruční doba), je zákazník povinnen informovat prodejce o této skutečnosti. Zároveň je povinen vytvořit základní dokumentaci poškození výrobku, na základě které bude posouzen nárok na reklamaci (fotografie poškození výrobku a vytištěné doby spotřeby).
  • Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace zákazníkem.
  • Zákazník má při reklamaci právo požadovat podle vlastního uvážení:

            a) výměnu zboží za bezvadné nebo
            b) zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. 

Prohlášení o ochraně osobních údajů 

  • Provozovatel internetového obchodu www.jidlosnadno.cz se ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, zaručuje, že nesbírá a neshromažďuje žádné osobní údaje, pokud je zákazníci sami dobrovolně neposkytli. Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.
  • Provozovatel internetového obchodu www.jidlosnadno.cz se zavazuje chránit veškeré poskytnuté osobní údaje, neboť je považuje za přísně důvěrné. Proto nebudou zveřejňovány, prodávány ani vyzrazeny třetím osobám. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfortní dodávce objednaného zboží.